Článek I.

Úvodní ustanovení a výklad pojmů

  1. Společnost RECRUITMENT FACTORY s.r.o., se sídlem Vavrečkova 5262, 760 01 Zlín, IČ: 17314623, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 129569 (dále též jen „provozovatel“, „poskytovatel“ nebo „dodavatel“), vykonává majetková práva autorská k aplikaci Kariérní kompas a je výlučně oprávněna k poskytování služeb prostřednictvím aplikace Kariérní kompas.
  1. Aplikací se rozumí aplikace Kariérní kompas, která je určená pro testování profesní orientace za účelem poradenství při volbě kariéry. Aplikaci mohou využít žáci 8. nebo 9. třídy základní školy při rozhodování o výběru střední školy či učebního oboru, ale také studenti středních škol při výběru vysoké školy či oboru dalšího uplatnění. Aplikace se zároveň zaměřuje na identifikaci talentu testovaných a jeho rozvoj.

Aplikace využívá testů osobnosti Big 5, Grit scale a RIASEC validovaných na danou cílovou skupinu, tedy žáky 8. a 9. tříd ZŠ a žáky 3. a 4. ročníků SŠ napříč Českou republikou.

Aplikace je dostupná pod internetovým odkazem: app.kariernikompas.cz (dále též jen „Webová stránka“).

  1. Službou se rozumí zpřístupnění aplikace a umožnění uživatelům využívat jejích funkcí. 
  1. Uživatelem se rozumí osoba starší 13 let, která využívá aplikaci. 
  1. Objednatelem se rozumí výchovný či kariérní poradce, škola, územní samosprávný celek (obec, kraj) nebo jiná instituce.
  1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služby Kariérní kompas poradcům, školám a institucím (dále jen „VOP“) upravují některá práva a povinnosti provozovatele, objednatele a uživatelů při poskytování a využívání Služby. Pravidla pro zpracování osobních údajů uživatele a objednatele jsou upravena v Zásadách pro zpracování osobních údajů vydaných poskytovatelem. VOP a Zásady pro zpracování osobních údajů jsou nedílnou součástí každé smlouvy uzavřené mezi provozovatelem a objednatelem a jsou publikovány v elektronické formě na internetové adrese www.kariernikompas.cz/vop

Článek II.

Objednávka služby a uzavření smlouvy

  1. Vyplněním registračního formuláře na internetových stránkách aplikace a kliknutím na tlačítko „Odeslat“ předkládá objednatel provozovateli návrh na uzavření smlouvy a současně projevuje souhlas s ceníkem poskytovatele, který se mu zobrazí při vyplnění registračního formuláře. Dále se má za to, že odesláním vyplněného registračního formuláře objednatel rovněž potvrzuje, že se řádně a v plném rozsahu seznámil s těmito VOP a se Zásadami ochrany osobních údajů a zcela jim porozuměl.
  • Provozovatel přijímá návrh na uzavření smlouvy tím, že provede registraci objednatele a aktivuje administrátorský účet objednatele a zašle mu o tom potvrzení e-mailem. Tím je elektronickými prostředky podle §562 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku uzavřena smlouva mezi provozovatelem na straně jedné a objednatelem na straně druhé, přičemž nedílnou součástí smlouvy je rovněž ceník poskytovatele, Zásady ochrany osobních údajů a tyto VOP.
  • Objednatel je oprávněn ve svém administrátorském účtu zřídit přístupy jím určeným osobám, které pracují s uživateli (žáky a studenty) a k výkonu své práce potřebují přístup do aplikace a k výsledkům generovaným aplikací na základě testování uživatelů.
  • Objednatel si prostřednictvím aplikace objedná u poskytovatele a v souladu s těmito VOP a ceníkem uhradí poskytovateli určitý počet kreditů, tj. oprávnění k využití služby jím určeným uživatelem. Objednatel ve svém administrátorském účtu vyplní údaje o jím určených uživatelích a rozešle pozvánky uživatelům, pro které objednal a uhradil službu.
  • Uživatelé se přihlásí do aplikace a mohou začít využívat službu na základě pozvánky k užívání aplikace od objednatele učiněné v elektronickém prostředí aplikace. Uživatelský účet je aktivován prvním přihlášením uživatele do aplikace, při němž uživatel současně potvrdí souhlas s těmito VOP a se Zásadami ochrany osobních údajů. Uživatel užívá aplikaci na základě podlicence udělené mu objednatelem.
  • Objednatel souhlasí s užitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy v rozsahu uvedeném ve VOP. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy nese objednatel v rozsahu, v jakém vznikly na jeho straně. Poskytovatel provádí záznamy údajů o právních jednáních ve svém elektronickém systému systematicky a posloupně, přičemž tyto záznamy údajů jsou chráněny proti změnám. 

Článek III.

Cena služby a platební podmínky

  1. Cena za službu je uvedena v aktuálním ceníku poskytovatele, který je zveřejněn na Webové stránce a zobrazuje se rovněž v registračním formuláři. Provozovatel si vyhrazuje právo změn ceníku. Cena za službu může být rovněž stanovena smluvně, a to na základě zvláštního ujednání smluvních stran.
  • Cenu za službu lze hradit bankovní převodem na základě poskytovatelem vystavené faktury, se splatností do 14 dnů ode dne vystavení faktury. 

Článek IV.

Užívání aplikace

  1. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Objednatel je oprávněn ve svém administrátorském účtu využívat službu opakovaně pro jím určené uživatele, vždy se závazkem k úhradě příslušné ceny za službu podle v té době platného ceníku poskytovatele.
  • Aplikace smí být užívána pouze k účelu, ke kterému je podle těchto VOP určena.
  • Uživatel nesmí při užívání aplikace omezovat práva jiných uživatelů, zejména nesmí zatěžovat aplikaci strojovým vkládáním nadměrného množství dat.
  • Objednatel a uživatel bere na vědomí, že aplikace je autorským dílem chráněným autorským právem a lze ji užívat pouze na základě souhlasu uděleného poskytovatelem podle těchto VOP a za podmínek stanovených těmito VOP. Objednatel a uživatel nesmí sám ani prostřednictvím třetích osob jakkoliv zasahovat do aplikace nad rámec jejího obvyklého užívání k účelu, ke kterému je podle těchto VOP určena. Objednatel a uživatel odpovídá poskytovateli za škodu způsobenou porušením tohoto ujednání. 
  • Poskytovatel je oprávněn odstoupit od smlouvy s objednatelem, pokud se objednatel nebo jím určený uživatel dopustí porušení smlouvy nebo těchto VOP. V případě odstoupení od smlouvy podle předchozí věty provozovatel současně zruší administrátorský účet založený podle smlouvy a na něj navazující uživatelské účty. V případě odstoupení od smlouvy podle tohoto odstavce nemá objednatel nárok na vrácení žádných částek uhrazených poskytovateli. 

Článek V.

Práva a povinnosti smluvních stran

  1. Provozovatel se zavazuje poskytovat službu řádně v souladu se smlouvou a VOP, zejména zajišťovat provoz služby bez vad a přerušení (není-li ve VOP stanoveno jinak či neobsahují-li VOP ustanovení o oprávnění provozovatele poskytování služby přerušit) tak, aby objednatel a jím určení uživatelé mohli službu řádně využívat. Obsah služby je dán těmito VOP a obsahem a funkcionalitami aplikace.
  1. Provozovatel na základě obdržené úhrady ceny za službu poskytuje objednateli a jím určeným uživatelům oprávnění (licenci) k užití aplikace, a to v rozsahu daném zvolenou službou a provedenou úhradou ceny za službu, v době 3 měsíců ode dne obdržení úhrady poskytovatelem. 
  1. Objednatel bere na vědomí, že k užívání aplikace je nezbytné připojení k síti Internet a webový prohlížeč. Náklady na připojení k síti Internet a webový prohlížeč nese objednatel nebo jím určení uživatelé. 
  • Provozovatel bude pro objednatele a uživatele zajišťovat technickou podporu a poradenství prostřednictvím telefonní linky: +420 601 539 402 a elektronické pošty na adrese: info@kariernikompas.cz
  • Uživatel má výlučné právo přístupu ke službě, není-li jinde v těchto VOP a/nebo v Zásadách pro zpracování osobních údajů stanoveno jinak, a nesmí umožnit její užívání jinou osobou prostřednictvím svého uživatelského účtu. Přístup ke službě je chráněn jedinečným přihlašovacím jménem (e-mailovou adresou) a heslem. Uživatel je povinen chránit přihlašovací jméno a heslo před zneužitím. Provozovatel nenese žádnou zodpovědnost za jakékoli zneužití přihlašovacího jména a hesla neoprávněnou osobou a ani za žádné následné škody a případné nároky třetích stran způsobené v důsledku takového zneužití.
  • K výsledkům testu profesní orientace, který si uživatel vyplní v aplikaci, má uživatel okamžitý přístup ve svém uživatelském účtu.
  • Objednatel získá přístup k datům zadaným jím určeným uživatelem do aplikace a k výsledkům testu profesní orientace, který si jím určený uživatel vyplnil v aplikaci, na základě svého prohlášení, že získal písemný souhlas uživatele či jeho zákonného zástupce se zpracováním jeho osobních údajů. Předvyplněný formulář souhlasu uživatele či jeho zákonného zástupce získá objednatel ve svém administrátorském účtu. Objednatel je povinen v aplikaci kliknutím na příslušné potvrzení prohlásit, že má podepsaný písemný souhlas každého jím určeného uživatele (nebo jeho zákonného zástupce) k tomu, aby se seznamoval a měl přístup k datům zadaným uživatelem do aplikace a k výsledkům testu profesní orientace generovaným aplikací na základě testování uživatele. Získat písemný souhlas podle předchozí věty je povinností objednatele a poskytovatel není povinen zkoumat, zda objednatel příslušný souhlas skutečně získal; poskytovatel spoléhá na prohlášení objednatele učiněné v aplikaci. Pokud objednatel výše uvedeným způsobem v aplikaci prohlásil, že získal písemný souhlas uživatele se zpracováním jeho osobních údajů, má objednatel přístup k datům zadaným uživatelem do aplikace a k výsledkům testu profesní orientace generovaným aplikací na základě testování uživatele, a to prostřednictvím svého administrátorského účtu a prostřednictvím přístupů, které v něm zřídil jím určeným osobám.
  • Provozovatel si vyhrazuje právo přiměřeně měnit rozsah a/nebo specifikaci služby.
  • Provozovatel je oprávněn okamžitě pozastavit poskytování služby objednateli, pokud objednatel nebo jím určený uživatel porušuje smlouvu a/nebo VOP, zejména pokud prostřednictvím svého uživatelského účtu umožňuje využívat službu jakékoli jiné osobě.
  1. Objednatel se zavazuje uhradit provozovateli za službu cenu stanovenou podle aktuálně platného ceníku poskytovatele. Poskytovatel není povinen plnit žádný ze svých závazků vůči druhé smluvní straně podle smlouvy v případě, že existuje nesplacený splatný závazek druhé smluvní strany vůči poskytovateli.
  1. Objednatel je povinen ve vztahu k provozovateli uvádět o své osobě pouze úplné, správné a pravdivé údaje. Jakoukoliv změnu v údajích uvedených podle předchozí věty musí objednatel sdělit provozovateli písemně nejpozději do 8 dnů ode dne, kdy ke změně došlo. 
  1. Objednatel tímto uděluje poskytovateli souhlas se zasíláním obchodních sdělení ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, týkajících se služby a jiných služeb a produktů nabízených poskytovatelem. Tento souhlas má druhá smluvní strana možnost kdykoliv odvolat na emailové adrese: info@kariernikompas.cz
  1. Objednatel uděluje provozovateli souhlas s tím, aby skutečnost, že provozovatel poskytuje objednateli službu, byla prezentována dle uvážení provozovatele v rámci referencí a reklamy na Webové stránce a v jiných médiích. Objednatel souhlasí s umístěním aktivních odkazů na jeho webové stránky na Webové stránce.

Článek VI.

Odpovědnost za vady a odpovědnost za škodu 

  1. Odpovědnost za vady služby a nároky z vad se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
  • Poskytovatel odpovídá za škody vzniklé porušením smlouvy včetně škod způsobených případným poskytnutím služby s vadou pouze do výše částky skutečně uhrazené objednatelem jako cena za poskytnutí služby. Objednatel bere na vědomí, že bez ujednání předchozí věty by nebylo možné smlouvu uzavřít a že s ohledem na ujednání předchozí věty byla rovněž stanovena cena za službu.  
  • Poskytovatel dále nenese vůči druhé smluvní straně žádnou odpovědnost za škody vzniklé v důsledku vyšší moci, jakož i výpadku datové nebo elektrické sítě nebo v důsledku neoprávněného zásahu jiných osob do aplikace nebo do Webové stránky.

Článek VII.

Závěrečná ustanovení

  1. Smlouva uzavřená na základě těchto VOP se řídí právem České republiky.
  • Jakékoli spory, které vzniknou mezi smluvními stranami, se smluvní strany zavazují řešit přednostně vzájemným jednáním s cílem vyřešit spor dohodou. V případě, že se smluvním stranám nepodaří dosáhnout v předmětu sporu dohody, sjednaly smluvní strany, že spor bude předložen k rozhodnutí věcně a místně příslušnému soudu v České republice.
  • Provozovatel a objednatel se dohodli v souladu s §1752 občanského zákoníku, že provozovatel je oprávněn v přiměřeném rozsahu změnit či doplnit VOP především v oblasti obsahu, specifikace a podmínek poskytování služby. O změnách VOP provozovatel bezodkladně informuje druhou smluvní stranu formou zveřejnění změn na Webové stránce s uvedením data, od kterého tyto změny nabývají účinnosti. Dojde-li ke změně VOP podle tohoto odstavce, je druhá smluvní strana oprávněna změnu odmítnout a současně smlouvu vypovědět písemnou výpovědí doručenou poskytovateli nejpozději do 15 dnů ode dne zveřejnění změn VOP na Webové stránce. Výpovědní lhůta v tomto případě trvá jeden měsíc a počíná běžet dnem doručení výpovědi poskytovateli.
  • Nabytím účinnosti nových VOP vždy ztrácejí platnost původní VOP.
  • Smlouva může být změněna či doplněna písemným dodatkem uzavřeným mezi smluvními stranami; tím není dotčeno ustanovení předchozích dvou odstavců VOP a ustanovení článku III., odst. 1 VOP.
  • V případě, že se některá ustanovení smlouvy a/nebo VOP stanou úplně nebo zčásti neplatnými, neúčinnými nebo nevykonatelnými, není tím dotčena platnost a účinnost ostatních ustanovení. Smluvní strany jsou povinny bez zbytečného odkladu takové neplatné, neúčinné či nevykonatelné ustanovení nahradit ustanovením novým, které se svým smyslem a účinky (zejména ekonomickými) bude v nejvyšší míře, jak to budou umožňovat právní předpisy, blížit nahrazovanému ustanovení a vůli stran při uzavření smlouvy. Do doby dosažení dohody podle předchozí věty se namísto neplatných, neúčinných a nevykonatelných ustanovení použijí ustanovení příslušných právních předpisů.
  • Není-li ve VOP stanoveno jinak, lze pro účely jakékoli korespondence vztahující se ke smlouvě užít elektronickou poštu.
  • Smlouva, jíž jsou VOP nedílnou součástí, je uzavírána dle ustanovení §1746, odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Veškeré smlouvy jsou provozovatelem archivovány v elektronické podobě a druhá smluvní strana má k uzavřené smlouvě přístup, kdykoliv o to provozovatele požádá.
  • Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 01.09.2024